(Web)design

UX/UI

Print

projects ✹
projects ✹
Pella Pella wilt de markt veroveren met hun heerlijke ananaslikeur. Hierin hadden de mannen wel ideeën maar waren nog erg zoekende naar een huisstijl. Na het proeven (😉) zijn we aan de slag gegaan om de vertaalslag te maken naar een logo. Dit gaan we natuurlijk uitrollen op flessen, website, shirt en nog veel meer.
Lees meer

Pella Pella

Café Flater had een uitgebreide selectie speciaalbieren, maar zonder een overzichtelijke menukaart bleef veel aanbod onzichtbaar voor gasten. Daarom is een heldere en toegankelijke menukaart ontworpen, waarin alle bieren en andere dranken overzichtelijk worden gepresenteerd. Dit project vormde tevens de basis voor de ontwikkeling van een nieuwe website, waarmee de identiteit van het café nog sterker werd neergezet.
Lees meer

Cafe Flater

GUNMOLL is een band met een verhaal en historie. Voor hun EP aankondiging was er een website nodig die mysterie en interesse zou opwekken bij de bezoeker... Een website die niet rechtoe rechtaan is...
Lees meer

GUNMOLL

Een auto dealer die zich absoluut richt op de luxere auto’s die moeilijk te verkrijgen zijn.

Erg zoekende naar een identiteit voor hun merk. Terecht gekomen bij Elevate Digital waar ik ze heb mogen helpen met een rebranding
Lees meer

Engine Room



Het NiRV kwam van een erg gedateerde website en was toe aan vernieuwing. Vanuit hun gebruikers kregen ze mee dat de gebruiksvriendelijkheid van de huidige website ondermaats was. Dit was ook de focus bij het project. Formulieren moest eenvoudiger worden zodat gebruikers in de backend eerder geneigd worden om deze in te vullen
Lees meer

NiRV

Het sublabel van Elevate Digital. Het is de bedoeling dat de creatieve studio van Elevate Digital meer ingezet gaat worden bij nieuwe en toekomstige klanten. Nu draait het nog heel erg om strategie en social advertisements. Hierin wordt design in alle facetten nog té vaak vergeten.
Lees meer

Studio Elevate

Momenteel kampt NUOVO met een groot docententekort. De juiste mensen werven, is een uitdaging. Vanaf april start het transferseizoen van docenten en gaan we meteen starten met adverteren middels content die NUOVO al heeft. Maar hoe pakken we dat aan? Wat zijn de juiste kanalen? Hoe triggeren we de juiste doelgroep?
Lees meer

Nuovo Scholen

Voor Pombella, een bedrijf dat gezonde maaltijden verzorgt voor kinderdagverblijven, was het belangrijk om een merk te creëren dat zowel speels als professioneel aanvoelt. Van het logo tot de website werd een visuele identiteit ontwikkeld die warmte en vertrouwen uitstraalt. De uitdaging? Een balans vinden tussen kinderlijke vrolijkheid en volwassen betrouwbaarheid.
Lees meer

Pombella

Begonnen met het ontwikkelen van een uitgebreide template set voor hun social media kanalen. Deze set omvat diverse sjablonen voor verschillende soorten posts, zoals aankondigingen, informatieve updates, klantencases, en evenementen. Door een consistente en visueel aantrekkelijke stijl te hanteren, hebben we ervoor gezorgd dat alle berichten direct herkenbaar zijn als onderdeel van het merk Bright Cape.
Lees meer

Bright Cape

welcome to the GUNMOLL family

Enter the digits on the key to get exclusive access.