+8 Proficiency
16 Armor Class
43 HitPoints
35 Speed
3 Initiative
14 + 2 STR
16 + 3 DEX
15 + 2 CON
13 + 1 INT
17 + 4 WIS
14 + 2 CHA
Call Lightning 220: Een stormwolk verschijnt in een cilindervorm van 10 feet hoog en 60 feet breed. Wanneer je de spell cast, kies je een punt waar de bliksem inslaat. Elk creature binnen 5 feet van dat punt moet een Dexterity saving throw maken. Bij failure, neemt het 3d10 lightning damage, of halve schade bij succes. Elke beurt kun je een actie gebruiken om opnieuw bliksem te laten inslaan.
Player’s Handbook pagina: 220
Plant Growth 266: Laat planten in een straal van 100 feet verdichten. Creatures in het gebied bewegen zich met halve snelheid. Bij de 8-uur versie worden planten vruchtbaarder en verbeteren oogsten aanzienlijk.
Dispel Magic 234: Verwijder een magisch effect van een wezen, object of gebied. Automatisch succesvol bij spells van level 3 of lager; voor hogere levels moet je een spellcasting ability check maken.
Tidal wave (282 uit Xanathar’s Guide to Everything): Een watergolf van 30 feet lang, 10 feet breed en 10 feet hoog doet 4d8 bludgeoning damage aan alle creatures in het gebied. Creatures die falen op een Dexterity saving throw vallen prone.
Enter the digits on the key to get exclusive access.